The Murder Capital - Gigi's Recovery

Κοντεύουν τέσσερα χρόνια από το φοβερό ντεμπούτο (''When I Have Fears'') των The Murder Capital και το συγκρότημα κυκλοφόρησε το δεύτερο δίσκο του με τίτλο ''Gigi's Recovery''. Ένας δίσκος που διαφοροποιείται αρκετά από αυτά που μας είχαν προσφέρει με την πρώτη δισκογραφική τους απόπειρα. Ενώ το ''When I Have Fears'' ήταν ένας ξακάθαρα post punk δίσκος, με αγχωτική και κλειστοφοβική ατμόσφαιρα, το ''Gigi's Recovery'' προσπαθεί να βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στις post punk καταβολές τους και την εν γένει rock αισθητική. Κάπου τα καταφέρνουν και κάπου όχι, δίνοντας την αίσθηση ότι ο νέος δίσκος βρίσκεται ένα σκαλί κάτω από τον προκάτοχό του. Αυτό που λείπει είναι οι αιχμηρές γωνίες, μιας και ο ήχος έχει στρογγυλέψει και η rhythm section δεν προκαλεί τις ζητούμενες δονήσεις. Αντίθετα οι στίχοι του συγκροτήματος είναι βαθύτατα προσωπικοί και προσκαλούν τον ακροατή να βουτήξει στον κόσμο τους. Κατά κάποιο τρόπο ο Murder Capital κλείνουν το μάτι στους Editors και σε μία πιο μαζική εκδοχή του post punk.

Το μικρό σε διάρκεια ''Existence'' λειτουργεί περισσότερο ως εισαγωγή στο album για να ακολουθήσει η σπαρακτική ελεγεία του ''Crying''. Το ''Return My Head'' είναι ένα αρκούντως ξεσηκωτικό rock κομμάτι, ενώ το ''Ethel'' βουτάει στις πιο σοτεινές πτυχές της δημιουργικότητάς τους. Το ''The Stars Will Leave Their Stage'' θυμίζει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα και αναδεικύει τη φωνή του James McGovern ως μία από τις πλέον χαρακτηριστικές της σύγχρονης βρετανικής σκηνής και στο ''Belonging'' η λιτή μουσική αφήνει άπλετο χώρο στα φωνητικά να χτίσουν το επιθυμητό γκρίζο ηχοτοπίο. Το ''A Thousand Lives'' το οδηγεί ένας trip hop ρυθμός, που θυμίζει την εποχή του Mezzanine των Massive Attack και στο ''We Had To Disappear'' θυμίζουν τις πιο πιανιστικές στιγμές των Editors. Το αναμφισβήτητο hit του δίσκου είναι το ''Only Good Things'' όπου η ερμηνεία ξεχειλίζει από αυτοπεποίθηση και η μουσική φλερτάρει δυναμικά με τη glam πλευρά του rock. Οι αργόσυρτες μπασογραμμές κυριαρχούν στο ''The Lie Becomes The Self''  και το ομώνυμο κομμάτι ξεκινά ως γκριζαρισμένη post punk ελεγεία για να οδηγηθεί σταδιακά σε rock κορύφωση. Η δεύτερη δισκογραφική προσπάθεια των Murder Capital απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό, έχει πολύ καλή παραγωγή και ενδιαφέρουσες συνθέσεις, αλλά λείπει η γροθιά στο στομάχι που προκαλούσε το ντεμπούτο τους.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon