Melentini - 9 Songs For Post-Greek Films

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Το ''9 Songs For Post-Greek Films'' είναι ένας δίσκος που συγκεντρώνει τα ελληνόφωνα κομμάτια που έγραψε η Melentini για διάφορες ελληνικές ταινίες από το 2013 έως το 2020. Κομμάτια που κλήθηκαν να υπηρετήσουν το concept μιας ταινίας, βρίσκονται όλα μαζεμένα σε ένα δίσκο, που κυκλοφορεί από τη Veego Records. Οπότε το ''9 Songs For Post-Greek Films'' είναι μία συλλογή τραγουδιών που αποτυπώνει επακριβώς την ενασχόληση της Melentini στη συνθεση κομματιών για κινηματογραφική χρήση. Αρκετά διαφορετικό από τη ''κανονική'' δισκογραφία της, αλλά βαθιά διεισδυτικό σε μία παράλληλη πτυχή της δημιουργικότητάς της. Εδώ θα ακούσουμε κομμάτια που δημιουργήθηκαν για διαφορετικές ταινίες, αλλά που συνδέονται μεταξύ τους από το ιδιαίτερο και άμεσα αναγνωρίσιμο στυλ γραφής της Melentini. Τραγούδια με έντονη μελωδικότητα, εύηχα και ευάκουστα στο πλατύ κοινό και μία φωνή που μένει χαραγμένη στη μνήμη από τη πρώτη φορά που θα έρθεις σε επαφή μαζί της. Οι χαλαροί ηλεκτρονικοί ήχοι και η δημιουργία ατμόσφαιρας είναι το πλαίσιο που κινείται η μουσική τους.

Ο δίσκος ξεκινά με το πλέον γνωστό κομμάτι του, το ''Ηλιαχτίδα'', που βρίσκεται στο soundtrack του ''Άφτερλωβ''. Αυτό είναι και το πλέον διαφορετικό του δίσκου, μιας και ηθελημένα βασίζεται στη μελωδική γραμμή του ''Happy Together'' που έγινε γνωστό από τους The Turtles πίσω στα '60ς. Γράφτηκε για να υπηρετήσει τη πλοκή της ταινίας αλλά στέκεται αυτόνομα και περήφανα και εκτός αυτής. Ένα single ηλιόλουστης pop, από αυτής που την ακούς μία φορά και ύστερα πιάνεις τον εαυτό σου να την επαναλαμβάνει συνεχώς. Είναι από τα κομμάτια που τα ακούς και αντιλαμβάνεσαι τη δύναμη της pop μουσικής, σκεπτόμενος πως μία απλή μελωδία αρκεί για να δημιουργηθεί το τέλειο single. Τελικά οι Beach Boys και οι Ramones κάτι ήξεραν από αυτά. Το ''Τα Παιδιά Του Γκλαμ'' είναι ένα ακόμα κομμάτι που ουσιαστικά ανεξαρτοποιείται από το λόγο δημιουργίας του. Έδω έχουμε να κάνουμε με ένα electro single, κάπου μεταξύ των Still Corners και των Future Islands. Χορευτικό όσο πρέπει, ιδανικό για να αποτελέσει κύριο μέρος του soundtrack του φετινού καλοκαιριού. Οι dreamy ατμόσφαιρες με τα ανάλογα πλήκτρα δίνουν το στίγμα στο ''Κορίτσια Σε Λύπη'', ενώ συναντάμε και το πιο groovy remix του υπό τον τίτλο ''Sad Girls Weekend''. Στο ''Στον Πλανήτη ΑΦΤΕΛΩΒ'' ambient πλήκτρα συνοδεύουν τα φωνητικά που παραπέμπουν σε ηχογραφήσεις της δεκαετίας του '50ς και δημιουργούν ένα κλίμα νοσταλγίας. Τα ορχηστρικά ''Βαλς'' και ''Madonna'' φωνάζουν ότι έχουν στηθεί για να ντύσουν ηχητικά εικόνες, όπως και το κλασικίζον ''Εν Αρχήν Ήν Ο Έρως''. Στο τέλος συναντάμε τον αιθέριο και ρετρό ρομαντισμό του ''Του Απρίλη''.

Το ''9 Songs For Post-Greek Films'' καταφέρνει να αποσπάσει τα τραγούδια από τις ταινίες και να δημιουργήσει ένα καινούργιο και δικό του κόσμο. Σε αυτό σίγουρα βοηθά η ύπαρξη καθαρόαιμων pop tracks, που άνετα μπορούν να διεκδικήσουν τη προσοχή του κοινού. Ένας δίσκος με σύγχρονο ήχο αλλά που ξέρει πότε χρειάζεται να κλείσει πονηρά το μάτι στο παρελθόν. Ταξιδιάρικος και ρομαντικός, αφήνει μία ξεκάθαρα γλυκιά γεύση μετά την ακρόασή του.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon