Ο Bill Brandt γνώριζε πώς να μην είναι απόλυτος
Οι νέοι δημιουργοί πέφτουν πολύ συχνά στην παγίδα του να δημιουργήσουν ή να επεξεργαστούν το έργο τους με έναν και μόνο τρόπο και στην συνέχεια επιμένουν σε αυτόν. Ο Bill Brandt απέφυγε ορθώς να επιβάλλει τέτοιους κανόνες στον εαυτό του, με τους ενδιάμεσους τόνους που χαρακτηρίζουν το πρώιμο έργο του να δίνουν την σκυτάλη στα γεμάτα υψηλό contrast, διάσημα γυμνά και τοπία του που ακολούθησαν στην συνέχεια της καριέρας του.
Παρατηρώντας τις εξαιρετικές εκτυπώσεις του - γεννημένου στο Αμβούργο αλλά αναθρεμμένου στην Βρετανία- φωτογράφου συνειδητοποιείς ότι είναι σπάνιο να βρεθούν δύο εκτυπώσεις που να παρουσιάζονται με τον ίδιο τρόπο, όντας η κάθε μία μοναδική, εξ αιτίας της διεισδυτικότητάς του στο ρετουσάρισμα έργου του. Ο Bill Brandt, ο οποίος υπήρξε από τις ιδρυτικές φιγούρες του μοντερνισμού, με τις οπτικές εξερευνήσεις του για την κοινωνία και το τοπίο, παρουσίασε τον μονότονο αυτό κόσμο ως κάτι φρέσκο και παράξενο.
Οι εικόνες των πρώτων χρόνων της δημιουργίας του - απάνθισμα των οποίων ακολουθεί λίγο πιο κάτω - βοήθησαν στην κατανόηση της Βρετανικής ζωής λίγο πριν, αλλά και κατά την διάρκεια του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου και ταυτόχρονα αποτελούν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα ενός από τους μεγαλύτερους φωτογράφους παγκοσμίως, όπως ο Bill Brandt.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια