U2 και Φιλανθρωπία

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Φιλανθρωπικό χαρακτήρα δίνουν οι U2 στη πρώτη μετάδοση του νέου τους κομματιού. Ο τίτλος του είναι Invisible και θα αποτελεί προπομπό του album που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2014. Το κομμάτι θα πρωτοακουστεί μέσω διαφήμισης κατά τη διάρκει του ημιχρόνου του τελικού του super bowl. Θα αποτελεί το soundtrack των διαφημίσεων των εταιρειών (RED) και bank of America. Η εταιρεία (RED), συνιδρυτής της οποίας είναι ο Bono, ασχολείται με την καταπολέμιση του AIDS, δίνοντας έμφαση στα κρούσματα που παρουσιάζονται στην Αφρικανική ήπειρο. Το κομμάτι θα είναι διαθέσιμο προς download κατά τη διάρκεια του τελικού και για 24 μετά από αυτόν και η Bank of America θα διαθέτει για τους σκοπούς της (RED) ένα δολάριο για κάθε μεμονωμένο download. Οι U2, που τα τελευταία χρόνια μοιάζουν περισσότερο με πολυεθνική παρά με rock μπάντα, σημειώνουν άλλο ένα goal στο τομέα της φιλανθρωπίας, όπως καθέ πολυεθνική που σέβεται τον ευατό της.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon