Post Lovers:''Όταν η Inner Ear σου προτείνει παραγωγό τον Coti K., λες απλά ευχαριστώ πολύ''

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Πριν από λίγες ημέρες οι Post Lovers κυκλοφόρησαν το ομώνυμο ντεμπούτο album τους. Οι Post Lovers παίζουν indie folk, με μεγάλες δόσεις λυρισμού και έντονης συναισθηματικής έντασης. Προσωπικά βιώματα και ιστορίες κυριαρχούν στους στίχους τους, με την παρουσία της Ελένης Καραγεώργου, ψυχή του συγκροτήματος, να είναι πανταχού παρούσα. Εμείς μιλήσαμε με την Ελένη για τους Post Lovers, την θέση της γυναίκας στην μουσική, την σχέση μουσικής-διαδικτύου και ορισμένα ακόμα ενδιαφέροντα θέματα.

Πείτε μας με λίγα λόγια πως ξεκινήσατε ως συγκρότημα και πως φτάσατε στην κυκλοφορία του ομώνυμου ντεμπούτου album σας;

Ξεκίνησα μόνη μου, έγραψα και ενορχήστρωσα τα κομμάτια στο σπίτι και στη συνέχεια ζήτησα από τον Σταύρο να τα μιξάρουμε. Όταν τελειώσαμε τα πρώτα 8 αρχίσαμε να συζητάμε το ενδεχόμενο να τα παίξουμε live. H σύνθεση των Post Lovers (Δανάη Eco – πλήκτρα, Δανάη Παλάκα – ντραμς, Νίκος Τσέλιος – κιθάρα, Σταύρος Γεωργιόπουλος – μπάσο) παγιώθηκε το καλοκαίρι του 2017 μετά την κυκλοφορία του single Melbourne/Going Anyway απο την Inner Ear. Το επόμενο βήμα ήταν το άλμπουμ.

Πως καταλήξατε την παραγωγή του δίσκου να την κάνει ο Coti, αναμφίβολα ένας από τους πιο καταξιωμένους παραγωγούς του χώρου;

Εντάξει, εγώ δε χρειάστηκε να καταλήξω, όταν η Inner Ear σου προτείνει παραγωγό στο πρώτο σου άλμπουμ τον Coti K. λες απλά ευχαριστώ πολύ!

Ποιες είναι οι κυριότερες επιρροές για τους στίχους σας;

Ε, οι στίχοι σκέψεις είναι που γίνονται εικόνες, ιστορίες. Κάτι θα δεις, κάτι θα ακούσεις κάτι θα διαβάσεις, κάτι θα ζήσεις, κάτι θα γράψεις.

Θεωρείτε ότι οι γυναίκες τραγουδοποιοί αντιμετωπίζονται από την μουσική βιομηχανία αλλά και από το κοινό, ισάξια με τους άνδρες δημιουργούς;

Όχι. Έχουμε μάθει είτε ως κοινό είτε ως μουσική βιομηχανία να ταυτίζουμε την επιτυχία, την αξιοσύνη, τις μουσικές εποχές (και τις χρονολογικές εποχές) με τα κατορθώματα Μεγάλων Ανδρών. Πολλές σπουδαίες γυναικείες φιγούρες στη μουσική (και στη ζωή) δεν είχαν ούτε τις ευκαιρίες, ούτε την αναγνώριση που τους αξίζει μόνο και μόνο επειδή ήταν γυναίκες.

Ποια είναι τα άμεσα επόμενα πλάνα των Post Lovers;

Μόλις βγάλαμε τον δίσκο οπότε θα γίνει μια παρουσίαση του στην Αθήνα στις 29 Δεκεμβρίου στο Death Disco. Aπό το νέο έτος θα οργανωθούμε για να παίξουμε και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Οι ζωντανές εμφανίσεις πιστεύετε ότι βοηθούν μία μπάντα ώστε να δημιουργήσει το δικό της fanbase;

Οι ζωντανές εμφανίσεις δίνουν την ευκαιρία σε μια μπάντα να παρουσιάσει τη δουλειά της και στο κοινό να κρίνει αν του αρέσει ή όχι αυτή η δουλειά. 

Η δωρεάν διακίνηση της μουσικής θεωρείτε ότι καταστρέφει την μουσική βιομηχανία και πως επηρεάζει τα ίδια τα συγκροτήματα;

Ναι είναι ένα πλήγμα. Όμως οι εποχές έχουν αλλάξει, η τεχνολογία έχει προχωρήσει, η μουσική βιομηχανία αναδιπλώνεται επαναφέροντας στην αγορά το βινύλιο και βρίσκει νέους τρόπους να επωφελείται του διαδικτύου έχοντας υπόψην ότι τα μεγέθη έχουν πλέον αλλάξει. Νομίζω όλοι πρέπει να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα, να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και να μην κοιτάμε πίσω.

 

Παρόλο που το διαδίκτυο θεωρητικά δίνει την δυνατότητα η μουσική κάποιου να ακουστεί παντού, πόσο αυτό πρακτικά βοηθά ένα ελληνικό συγκρότημα να έχει ευκαιρίες εκτός Ελλάδας;

Το διαδίκτυο είναι ένα εργαλείο. Πρακτικά χρειάζονται ατζέντηδες να σε βοηθήσουν να κλείσεις venues. Εδώ υπάρχει ένα κενό στην ελληνική αγορά. Ίσως τα πράγματα δυσκολεύουν και με τη γεωγραφική μας θέση που καθιστά τις μετακινήσεις στο εξωτερικό πιο κοστοβόρες. Χρειάζεται πάντως παραπάνω στήριξη η προώθηση της σκηνής αυτής στο εξωτερικό, γιατί είναι μια σκηνή που έχει όλες εκείνες τις μπάντες που θα μπορούσαν να συμμετέχουν στα χιλιάδες φεστιβάλ που γίνονται στην Ευρώπη κάθε χρόνο.

Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες όπου τα κιθαριστικά συγκροτήματα σπάνια εμφανίζονται στους τηλεοπτικούς δέκτες. Πιστεύετε ότι δεν καλλούνται ή ότι τα ίδια τα συγκροτήματα αποφεύγουν την τηλεόραση και ότι αυτή πρεσβεύει;

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πλέον μουσικές εκπομπές στα κανάλια πέραν των γνωστών αφιερωμάτων σε στυλ «ελληνικό γλέντι», που, εδώ που τα λέμε, αφορούν και την συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Εδώ δεν υπάρχουν πλέον μουσικές εκπομπές ούτε στα λεγόμενα μουσικά κανάλια! Ίσως η μουσική έχει γίνει συνώνυμη με το διαδίκτυο στις μέρες μας.

Προσωπικά είχα ενθουσιαστεί από την περσινή σας εμφάνιση στην Πάτρα. Θυμάστε κάτι χαρακτηριστικό από εκείνο το βράδυ στη Γιάφκα;

Σας ευχαριστούμε πολύ. Θυμάμαι πως, πριν ακόμη κατέβουμε στην Πάτρα, με είχε εντυπωσιάσει το γεγονός ότι η Γιάφκα ήταν σε άμεση σύνδεση με ό,τι κυκλοφορούσε στην ελληνική σκηνή. Πολύ σημαντικός δίαυλος αυτός.

Αυτό που σημείωσα από τη βραδιά που παίξαμε εκεί, ανοίγοντας τη συναυλία των Tango with Lions, ήταν ότι εκτός του ότι είχαμε τη χαρά να παίξουμε σ ’ένα γεμάτο μαγαζί, στο κοινό η πλειοψηφία ήταν νέα αγόρια και κορίτσια. Για μένα αυτό σημαίνει ότι ο χώρος έχει επιτύχει τον στόχο του να πιάσει τον παλμό της εποχής. Περάσαμε πολύ ωραία, η Πάτρα μας υποχρέωσε με τη φιλοξενία της και εύχομαι να έρθουμε ξανά σύντομα!

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon