Συσκευασίες που μαγνητίζουν το βλέμμα #Part_1

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Ο σχεδιασμός συσκευασίας (packaging design) αποτελεί έναν πολύ σημαντικός παράγοντα στις μέρες μας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως μια συσκευασία δεν είναι απλά ένα κουτί ή μια τσάντα μέσα στην οποία συσκευάζεται ή μεταφέρεται ένα προϊόν. Ένα ωραίο σχέδιο, αλλά και η χρήση ποιοτικών υλικών, θα τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή και θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο στο προϊόν. Αυτόματα λοιπόν, το προϊόν ξεχωρίζει ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστών, ο καταναλωτής αναζητά περισσότερες πληροφορίες και στο τέλος πείθεται να το αγοράσει. Σημαντικό ρόλο στη σύγχρονη  παραγωγική διαδικασία κατέχει και o σχεδιαστής της συσκευασίας μιας και θα πρέπει να γνωρίζει σε βάθος τον κύκλο ζωής της συσκευασίας  του προϊόντος που καλείται να προωθήσει. Έτσι λοιπόν, πολλές βιομηχανίες σήμερα, περισσότερο από ποτέ,  επικεντρώνονται στο σχεδιασμό συσκευασίας για τα προϊόντα τους και δαπανούν μεγάλα ποσά για να δημιουργήσουν συσκευασίες που θα «μαγνητίζουν» το βλέμμα των καταναλωτών.

Η αληθινή πρόκληση των μεγάλων βιομηχανιών, αλλά και του σχεδιαστή, έγκειται στο γεγονός δημιουργίας μιας συσκευασίας που θα αναπαράγεται για χρόνια, ειδικά τώρα που ο βιομηχανικός σχεδιασμός απαιτεί βιοδιασπώμενα και ανανεώσιμα υλικά.  

Παρακάτω θα δείτε κάποια παραδείγματα σχεδιασμού συσκευασιών από ξένους και έλληνες σχεδιαστές για μεγάλες βιομηχανίες. Είναι άραγε παραδείγματα που θα αντέξουν στον χρόνο;

 

► Ξεκινάμε με έναν Έλληνα σχεδιαστή τον Αθανάσιο Μπάμπαλη.

 

"Trove" συσκευασία δώρου για κρασί ή σαμπάνια. Κέρδισε την πρώτη θέση στον διεθνή διαγωνισμό συσκευασίας CWWWR Awards 2015 | The Dieline (USA), στην κατηγορία Κρασιού και Σαμπάνιας.

► Studio k2design  

   "Bianco Nero"  Το k2design studio σχεδίασε για την εταιρεία Τσιτσιλή ασπρόμαυρες συσκευασίες για αλκοολούχα πότα.Διεθνές βραβείο σχεδιασμού Red Dot Design Award 2013.

► Bond creative agency 

             

To Βond Creative Agency, δημιουργεί μια καινούργια ματιά σε ένα "old-school" γλυκό. Κέρδισε την 2η θέση στα The Dieline Awards το 2014.

►  BBDO Berlin

            

"Becks" Η σχεδιαστική ομάδα του BBDO Berlin δημιούργησε μια συλλεκτική έκδοση της γνωστής, σε όλους μας, μπύρα Becks. 

► Nike Air design agency Scholz & Friends​

           

"Nike Air" Η σχεδιαστική ομάδα τοποθέτησε τα παπούτσια σε μια αεροστεγή σακούλα για να υποδηλώσει την ψευδαίσθηση των "αιωρούμενων" παπουτσιών. 

► McDonald's Fries packets by Ben Frost

           

 Ο Ben Frost χρησιμοποιεί γραφιστικά σχέδια γνωστών προσώπων για να αλλάξει τη συσκευασία για τις τηγανιτές πατάτες της εταιρείας McDonald's.

► Μousegraphics

"Sugarillos" Φακελάκια ζάχαρης από Έλληνες σχεδιαστές.


 

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon