"Κόκκινο στο μαύρο" με την φωτογραφική ματιά - άποψη του Παναγιώτη Παπαθεοδωρόπουλου

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Η θεματική φωτογραφική ενότητα με τoν τίτλο "Κόκκινο στο μαύρο" μπορούμε να πούμε ότι ουσιαστικά υλοποιεί τις σκέψεις, τις προσδοκίες και τα οράματα του καλλιτέχνη.Όλα όσα θεωρεί ο ίδιος ότι τον χαρακτηρίζουν, σύμφωνα με το βιογραφικό του, ξεπετάγονται αυθόρμητα και αβίαστα μέσα από τις φωτογραφίες του. Θα μπορούσε κάποιος να τις χαρακτηρίσει σαν μια φωτογραφική απεικόνιση των ανησυχιών του, των αγώνων του και τών "θέλω του". Δεν κλέβει στιγμές, όπως λέει ο ίδιος, τις αναγνωρίζει και τους δίνει διάσταση υλοποίησης. Σαφώς η προσπάθεια αντικατάστασης της γκρίνιας με την θετική ενέργεια είναι κάτι περισσότερο από εμφανής.

* Ο Π. Παπαθεοδωρόπουλος σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός στο ΕΜΠ με Μεταπτυχιακή Ειδίκευση στον Περιβαλλοντικό Σχεδιασμό Έργων Υποδομής. Εργάζεται στην Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) Πάτρας. Γεννήθηκε στα προσφυγικά της Πατρας και κουβαλαει τις εικονες, τα αρωματα και τους ηχους τους. Έντονα πολιτικοποιημένος από τα μαθητικά θρανία μέχρι σήμερα συνεχίζει να βιώνει τις ελπίδες, τους ενθουσιασμούς και τις διαψεύσεις της μεταδικτατορικής Αριστεράς. Η ενασχόληση με το νερό εκτος απο επαγγελματικη είναι μια από τις εμμονές του και κυρίως η αντίσταση στην ιδιωτικοποίηση του. Μέσα από τους Patrinistas, μια υπέροχη εθελοντική ομάδα δράσης και ενεργοποίησης προσπαθει να αντικαταστήσει την γκρίνια με την ελάχιστη έστω θετική συμβολή στην κοινωνική αλληλεγγύη και στην υπερασπιση του δημοσιου χωρου. Η φωτογραφία, νεανικός έρωτας, επανήλθε τα τελευταία χρόνια πιο απαιτητική και πιο ώριμη. Τις ελεύθερες ώρες του κλέβει στιγμές των δρόμων και των ανθρώπων και τις κλείνει σε φωτογραφίες.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon