Οι πιο Iconic AD Campaigns της χρονιάς

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Τι κι αν τα συγκεκριμένα ρούχα τα είδαμε ήδη στις εβδομάδες μόδας σε όλον τον κόσμο, εκεί που οι σχεδιαστές ποντάρουν είναι οι φωτογραφικές καμπάνιες που φτάνουν στα χέρια των καταναλωτών, μέσα από τα περιοδικά. Έτσι και φέτος βρήκαμε τις πιο Iconic καμπάνιες της χρονιάς και σας τις παρουσιάζουμε. Από τη Gisele Budschen με αντρικό κούρεμα, να ποζάρει για την Balenciaga, μέχρι τα κορίτσια του Dior να κρέμονται από τους πολυελαίους των Βερσαλιών για μια μόνο φωτογραφία.

Όπως και να το κάνουμε η φωτογραφία τραβάει το ενδιαφέρον των αναγνωστών και είναι και αυτή που μπορεί να μείνει στη μνήμη μας και μετά απο χρόνια. Έτσι η Moschino ποντάρει σε ασπρόμαυρη φωτογραφία, δείχνοντας την classy πλευρά των φετινών της σχεδίων, που όταν τα βλέπουμε live μάλλον fancy και λιγότερο classy θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε. Από την άλλη ο Marc Jacobs βαδίζει στον δρόμο που χάραξε η Diesel, χρησιμοποιώντας followers του από το Instagram για μοντέλα της καμπάνιας του. Φυσικά κανείς δεν μίλησε για followers της διπλανής πόρτας.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon