



Ένα από τα αρνητικά του να μην ταξιδεύεις, είναι ότι μπορείς να εγκλωβιστείς σε μια στενόμυαλη αντίληψη του κόσμου και να κινείσαι μόνο γύρω από τις αξίες της κοινωνίας που ζείς, όντας ανίδεος για τον έξω κόσμο. Αυτές πάνω κάτω ήταν οι σκέψεις του έφηβου Alex Webb ο οποίος κατά την διάρκεια του λυκείου ανακάλυπτε σιγά σιγά την αγάπη του για την φωτογραφία και τα ταξίδια. Η δεκαετία του '70 που θα ξεκινούσε αμέσως, θα του έδινε ότι ακριβώς ζητούσε καθώς ταξιδεύοντας στις νότιες πολιτείες της Αμερικής αλλά και εκτός συνόρων, στην Κούβα, την Καραϊβική, το Μεξικό και την λατινική Αμερική, ήρθε σε επαφή με νέες κουλτούρες φωτογραφίζοντας την καθημερινή ζωή των μικροαστών. Συνοδοιπόρος αλλά και συνεργάτης σε κάποια από αυτά τα ταξίδια του υπήρξε και η γυναίκα του Rebecca Norris Webb δημιουργώντας ένα καλλιτεχνικό δίδυμο. Η προσωπική όμως σχέση και χημεία ενός ζευγαριού, σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται και την ταύτιση ιδεών στο επαγγελματικό κομμάτι. Διαφορετική προσέγγιση και επιλογή θεμάτων υπήρχε και στην οικογένεια Webb αλλά έμαθαν να συνεργάζονται, να γυαλίζουν τα αιχμηρά σημεία που τους χωρίζουν και να καθοδηγούν τις φωνές τους προς την ίδια συχνότητα. Οι εξερευνήσεις στους δρόμους του Alex από την μία και η ιδιαίτερη συλλογή από φωτογραφίες ζώων της Rebecca συναντώνται σε μια ίδια χρωματική παλέτα,φως και αισθητική. Οι ίδιοι πάντως στα ταξίδια τους δείχνουν να λειτουργούν αυθόρμητα και να αποφεύγουν να κυνηγήσουν το επόμενο κάδρο. Προτιμούν να αφουγκράζονται περισσότερο την εκάστοτε πόλη, να ακολουθούν τις μυρωδιές της και να αφήνουν το θέμα να τους προσεγγίσει την κατάλληλη στιγμή.
Οι άλλοτε ασπρόμαυρες και άλλοτε ζωντανές, με έντονα χρώματα, συνθέσεις τους, έχουν εκτεθεί σε μεγάλες gallery παγκοσμίως, ενώ ανήκουν σε ένα από τα πιο θρυλικά πρακτορεία και ίσως το πιο γνωστό στο ευρύ κοινό, που ακούει στο όνομα Magnum.
Μερικές από τις φωτογραφίες του Alex Webb στο πρακτορείο Magnum
Από το λεύκωμα “The glass between us” αλλά και από το υπόλοιπο έργο της Rebecca Norris Webb